שאלות על סקס. כשמדובר במין, יש הרבה דיבורים על איך זה עשוי להשפיע על מערכת היחסים שלך, מה קורה אם אתה נכנס להריון ואיך אתה יכול למנוע מחלות מין.

אבל איך לעזאזל יש לך אורגזמה? זו השאלה היחידה שמטפלת במין ונסה מרין מקבלת מנשים יותר מכל אחד אחר. במשרדה זו אחת השאלות הנפוצות ביותר על יחסי מין שהיא מקבלת מכמה נשים ומכמה גברים.

יש בחורים אובססיביים לאנאלי, אך יחסי מין אנאליים קשורים לטאבו מיני אינטנסיבי יותר שיכול להפוך אותו למרגש. אתה יכול להפריד בין אורגזמת הנרתיק לבין אורגזמת הדגדגן על ידי ישיבה קרובה זו לזו, ולא תוכל לבצע אורגזמה במהלך יחסי מין חדירים בלבד.

לכן ביקשנו מאנשי המין לשתף את השאלות החשובות ביותר שהם נשאלים בתדירות הגבוהה ביותר ואת תגובתם. לאחר שסיימת לשאול את השאלות האלה, בדוק את 100 השאלות המלוכלכות שלנו שאתה יכול לשאול בנות. למעשה, בעיית החניכה הקטנה הזו היא אחת התלונות הגדולות ביותר שיש לגברים נשואים בפעם הראשונה שלהם. הנה 150 שאלות מין שתוכלו לשאול בנות, בתולות ובתולות, בשבועות הקרובים. יש לנו מדריך מצוין כיצד לשאול בנות (ובתולות) על יחסי מין עם בני הזוג הראשונים שלהן.

אתה יכול לבחור את שאלות המין שהכי מעניינות אותך, ולהנות בכיף לשאול את בן / בת הזוג שלך, או שאתה יכול ליהנות קצת בעצמך על ידי שאלת בן / בת זוג. איזו שאלה מינית הייתם שואלים את החברים, החברות, החברות וכו '?

האם יש משהו בחיי המין של בן / בת הזוג שאחד מכם היה רוצה להשתלב מחדש בחיי המין שלכם? האם אתה רוצה לדבר ולשתף את מה שאתה רוצה ומה שטוב לך, או שאתה מעדיף שקט מוחלט במהלך מפגשים מיניים? האם אתה מעוניין להיות מיני או לא אינטימי מינית, ואם כן, מה זה? אני נהנה להיות מאורגן באופן קבוע עם בן זוגי, אבל זה לא אומר שיש לי יחסי מין, דרך הפה, הנרתיק או האנאלי.

כיצד ניתן להתייחס למין יותר מאשר רק להביא אחד את השני לאורגזמה, או כאמצעי למטרה בפני עצמה, ולא כמעשה של אהבה ואינטימיות?

אם היית בוחר את המקום הכי טוב בעולם לקיים יחסי מין, איפה זה יהיה, ולמי היית בוחר בו? האם זה נורמלי שבני זוג מקיימים יחסי מין כמה פעמים בשבוע, או שיש להם הגדרה שונה ל"רגיל "מאשר לזוגות נשואים?

טוב לספר לבן הזוג שאתה רוצה לדבר על חיי המין שלך ולשאול מתי התקופות הטובות ביותר. ככל שילדך מתבגר, עליך להודיע לו כמה חשוב יכול להיות מוכן לענות על שאלותיו בנושא יחסי מין. הורים רבים היו רוצים לדחות את השיחה זמן רב ככל האפשר, אך כאשר ילדיכם מתחילים לשאול שאלות על יחסי מין, הגיע הזמן לדבר על כך. על ההורים לנהל עשר שיחות, מזהיר ילדים בעלי אופי מיני: "אתה יכול להסביר יחסי מין אנאליים מבלי שתצטרך לשאול אותם ללא משמעות.

יש אנשים שצריכים הרבה קללות ומשחק מקדים, אחרים צריכים הרבה גירוי של הדגדגן, ואחרים לא. זה יכול להיות שאתה מבין שאתה צריך להתעורר פיזית על ידי משחק מקדים ורומנטיקה לפני שאתה באמת מתעניין במין. לעתים קרובות אתה זקוק לגירוי הנכון כדי להתעורר לפני שאתה חווה תשוקה מינית, אז לימד את בן / בת הזוג שלך איך להעיר אותך ולתת לו לעשות את אותו הדבר. אמנם התשוקה אינה תמיד ספונטנית, אך הרצון התגובי דורש הקשר ספציפי יותר מהגירוי בפועל. התחל בהבנה טובה של הסוגים השונים של תשוקות מיניות ומה המשמעות שלהן איך הם נבדלים זה מזה. אם אתה מעוניין במין, אתה תהיה נרגש כאשר אתה חווה אותם.

אם אין לך זמן לשבת עם אחד, מורס תגלה את 10 השאלות החשובות ביותר שגברים שאל אותו, כמו גם תשובותיו לשאלות קוראי HelloGiggles להלן. אם אתה מעוניין בנושאים הקשורים למין, הנה רשימה שתעזור לך לדון בפרטים האינטימיים של מערכת היחסים שלך. טעויות פקעות "ועונה על שאלות אודות יחסי מין, היכרויות ומערכות יחסים רומנטיות שהגישו קוראי Hello Giggle. הורים רוצים לספר לילדיהם על ציפיותיהם לדייטים או מערכות יחסים רומנטיות, גם אם טרם דנו בעובדות על יחסי מין. – — השאלה הראשונה נוגעת לשאלה דומה שקיבלתי: האם איבדת את הדחף המיני שלך לאחר שילדת ילדים? אני מציע לקיים יחסי מין בפעם הראשונה, לעתים קרובות יחד עם התרגשות ועוררות, יכול לזרוק מעט את ההורמונים שלך. הגוף מתעורר מכיוון שאתה ובן הזוג שלך עבדת לגעת זה בזה קודם. כשאתה עצבני, אתה מכווץ את השרירים שלך, אין שום התרגשות וזה יכול לגרום לדברים להיות לא נוחים למדי.

שאלות על סקס
שאלות על סקס צילום pixbay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *