נשים מניקות גברים. אם מניקה הטיחה בגברים מצמררים שממצים מיניות של תמונות שלה מניקות את ילדיה ואף שאלה אותם אם הם יכולים להאכיל אותם. נשים אומרות שהן מוצפות בגברים שמתחזות לנשים הזקוקות לחלב אם בזמן שיתוף תמונות הנקה ברשתות החברתיות שלהן.

גבר אחד הציע להניק את מיסטי, בעוד שאחרים התחזו לנשים שזקוקות לייעוץ הנקה כדי להתקרב אליה. אשת FetLife כתבה: "נאלצתי לדאוג לבעלי, אבל הוא נמצא הרבה בדרך והיה מחוץ לעיר כמה ימים כדי לשמור על אספקת החלב שלו. היא הזהירה כי תרבות הולכת וגוברת של גברים שדורשים להניק יש נהפכה לבעיה עבור אמהות מניקות ותינוקותיהן. בעוד שהיא אמרה שגברים הם חלק מהבעיה מכיוון שלא היה להם ייעוץ הנקה, היא תיארה את הסיבות לכך שגברים רבים אמרו שהם זקוקים לחלב.

בהתחשב בהורמונלי שחרור והקשר הכללי והחיבה שמטופלים בילדים מניקים, לנשים מניקות יש צורך מצטמצם אצל בני זוגן לחפש מהם שמחה או חיבה ", כתבה ויולה פולומנו.

כאשר זוגות גברים הומוסקסואלים רוצים להניק וזו אפשרות עבורם נהדרת, אבל מה אם יש לך תינוק, נגיד, זה יונק? אתה מייצר כמות קטנה של נוזלים, משתמש באופן קבוע במשאבת חלב ומשלב את התגובות ההורמונליות שלך עם הגירויים הפיזיים של הנקה של תינוק.

אולי מחקר יגיד לנו יום אחד כיצד לשלב טיפולי הורמונים וגירוי פטמות, כך שגברים יוכלו לשתף את התינוקות בתפקיד ההנקה. אם אתם מתקשים להפוך את מערכת היחסים שלכם למערכת יחסים בוגרת, עליכם לשקול את היתרונות של הנקה עם גבר. יתרונות רבים של הנקה הם קשירה, ואם אינך צריך להניק כדי ליהנות מהנקה, זוגות יכולים ליהנות משני ההיבטים. אנחנו זוג ונשמח להניק את הילדה הקטנה שלנו, אבל אנחנו לא לבד.

יש נשים שמחליטות להתחיל להניק מסיבותיהן; אולי הם לא יכולים להביא ילד לעולם או שהם רק רוצים להמשיך לכלול את שדיהם במערכת היחסים האינטימית שלהם. יש נשים שלא בטוחות איך זה ירגיש להניק את בן הזוג שלהן, אך הן נהנות לחלוק איתו את חלב האם ולהעניק לו סיפוק רגשי כלשהו. אחרים חוששים פשוט לכבות את השדיים שלהם, בעוד שחלק מהגברים מרגישים יותר נוח עם הרעיון של שדיים מלאים בחלב. נשים מניקות מרגישות יותר בטוחות ונשיות, וישנן נשים רבות שבחרו להיות כמו אם מסיבותיהן.

אחת מכל שלוש נשים אומרת שהן מרגישות לא בנוח לראות מישהו מניק את הילד שלהן כי הן מוצאות את זה אישי מדי. כל מי שהיניק לפני עשר שנים או יונק תינוק זעיר, צריך לשאול אותו על רשמיו מההנקה וכיצד אחרים יוכלו למלא זאת במילים. מומחים אומרים כי מבוגרים עשויים גם להיות בעלי אלמנט של קנאה בהנקה, ועוברי חלב אם עשויים לנבוע מכך שהתפקוד המיני והתזונתי של השד מבולבל. יש נשים שמאבדות את היכולת להתעורר בזמן ההנקה ולכן לא ימצאו הנקה עם בן / בת זוג מין ארוטי.

לדוגמא, שאל את עצמך אם יש לך מספיק חלב אם כדי להניק את תינוקך אם בן / ת הזוג גם יונק, או אם הנקת בעבר ואתה נאבק באספקת החלב שלך. אם אתה מניק או שואב כרגע, לגבר קל יותר להניק מאשר לך, ואם כן, מה אתה מאכיל כרגע? אם תינוקך מעדיף שד ושד אחד אינו מייצר חלב כמו השני, בן / בת הזוג שלך יכול לעזור לך להניק את הצד המוזנח הקטן. עכשיו כשאת מניקה, הוא עלול להרגיש שהשדיים שלך כל כך חשובים שאפשר לשמור עליהם למערכת היחסים שאת חולקת עם התינוקות שלך. ככל שאתה עוסק ומרגיש יותר, כך השדיים הלא אחידים שלך יתאזנו יותר וחווית ההנקה שלך תהיה טובה יותר.

נעילה חשובה מכיוון שמוצץ חלב משדיים הוא אחת המטרות של גבר במערכת יחסים לטיפול במבוגרים. יתכן שאישה מייצרת חלב בשדיה גם אם היא כבר מניקה, אבל זה צריך לעשות משהו. גירוי נוסף והוצאת חלב מהשדיים יכולים לעורר את הגוף באופן טבעי לייצר יותר חלב אם. חיזק את חזהך – אספקת חלב עם עיסוי, עיסוי או עיסוי, כגון עיסויים ועיסויים.

אם אתה רוצה לדעת איך להניק גבר, אתה נמצא במקום הנכון, אבל למה שתעשה זאת? קרא את הפוסט הזה על איך – הנקה – גברים יכולים לגלות אם אתה מפנטז על הנקה של גברים. אם אתה מעלה את הנושא עם אישה במערכת יחסים לטיפול במבוגרים, במיוחד בקשר שנמשך יותר מכמה חודשים, מה אתה חושב?

נשים מניקות גברים
נשים מניקות גברים צילום pixbay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *