Time Doctor הוא כלי זמן ופרודוקטיביות של SaaS המציע אפליקציה לניהול זמן בפלטפורמה פופולרית. במאמר זה נסקור את התוכנה החזקה לניטור פרודוקטיביות, המספקת כלי פשוט, קל לשימוש וחזק לניטור עובדים.

הליבה של הפונקציונליות של Time Doctor היא ניטור הזמן והפרודוקטיביות החזקים והמעקב בזמן. TimeDoctor מציע כלי פשוט, קל לשימוש וחזק לעקוב אחר הזמן שלך, כמו גם מספר תכונות אחרות.

Time Doctor

הוא אחד מאותם מדידות פרודוקטיביות שיכולות לעזור לך לעקוב אחר העובדים שלך בבית ובאופן מרחוק בקלות. עם Time Doctor, העובדים שלך לא חוששים מכלי הניטור שלך ותוכל לגשת לרשומות זמן מפורטות כדי להגדיל את הפרודוקטיביות שלך ולנהל ביעילות את העסק שלך. אם חברי הצוות שלך יודעים שהם עוקבים אחר הכלי לניטור העובדים שלך, הם סומכים עליך יותר. זה מאפשר לך להפוך את המעקב והניטור אחר זמן ופרודוקטיביות העובדים ופעילויותיהם לאוטומטיות.

לפני שתחליט להשתמש ב- Time Doctor

כדי לעקוב אחר זמן העובדים שלך, חשוב להעריך ולזכות ברכישות עובדים – כך ש העובדים מבינים מדוע מעקב צמוד כל כך אחר פעילויותיהם. בכך שהוא מאפשר למעסיקים לעקוב אחר פעילויות העובדים שלהם, הבוס שלך יכול להבטיח שזמן החברה לא יבוזבז.

יישום תוכנת ניטור עובדים טובה יכול לעזור לך לזהות את הסיבות לזמן לא פרודוקטיבי בצוות שלך

בנוסף לפיקוח על הפרודוקטיביות, יש דוחות וניתוחים – ישנן דרכים להשיג דוחות פרודוקטיביות על סמך האתרים שעובדים מבקרים בהם. אם אתה יכול לעזור לעובדים שלך לעקוב אחר הפרודוקטיביות שלהם, תוכנת ניטור יכולה להיות יתרון גדול הן למעסיקים והן לעובדים.

Hubstaff

Workpuls ו- VeriClock הם, למשל, כלי הקלטת זמן משחק טהור המציעים יכולות ניטור עמוקות לעובדים. כלים אלה יכולים לשמש לניהול צוותים מרוחקים והם מעולים לעבודה מרחוק ולפגישות פנים אל פנים עם העובדים שלך. כלי ניטור פרודוקטיביות פופולריים הקיימים כיום בשוק כוללים Time Doctor, TimeTracker, Monitor Productivity או TimeWatch.

צוותים מרוחקים משתמשים בכלי מעקב זמן לניטור צריכת הזמן והפרודוקטיביות שלהם

גם כשהם נמצאים במיקום פיזי נפרד. בעזרת Time Doctor תוכלו לעקוב אחר זמן בצוות, לעקוב אחר משימות בודדות ולעקוב אחר זמן הצוות שלכם. תוכלו גם למדוד ולמדוד את צריכת הזמן, הפרודוקטיביות וזמן העבודה של העובדים שלכם, אותם ניתן להקליט בזמן אמת באמצעות הטמעת כלים כמו TimeTracker, Monitorivity Productivity או TimeWatch. בנוסף למעקב אחר זמן, TimeDoctor אוסף גם צילומי מסך אוטומטיים של האפליקציות בהן אתה משתמש ואתרי האינטרנט שאתה מבקר בהם במהלך שעות העבודה שלך כדי לעקוב אחריהם.

פיקוח על עובדים מאפשר לך לראות באילו יישומים ואתרים העובדים שלך משתמשים כאשר הם נכנסים ויוצאים מהמשרד

בנוסף לרישום זמן אינטליגנטי, תוכנת הניטור של העובדים כוללת פונקציות שונות המשמשות כראיה לפריון של חברים בודדים בשעות העבודה. שנית, היא מספקת לך כלים פרודוקטיביים המגנים על עובדי החברה שלך. הראה לעובדים שכלי המעקב הוא לא כלי מעקב וידאו המופקד על ריגול על עובדים.

תוכנת הניטור מרחוק מאפשרת לך לראות כמה זמן עובדים עובדים על פרויקטים ולעקוב אחר התקדמותם במהלך משימות

זה מאפשר לחברות לעקוב אחר פעילויות העובדים שלהם מבלי להתקין תוכנות במחשבים שלהם. פונקציות הניטור של עובדים העוקבים אחר פעילויות העובדים כוללות את שעות היום, שעות העבודה, איזון בין עבודה לחיים, מדדי פריון ופריון ושימוש בכלי פרודוקטיביות.

תוכנת ניטור עובדים עוזרת לשפר את ביצועי עובדי הצוות שלך על ידי מעקב אחר מדדי התפוקה

האיזון בין חיי העבודה, הפרודוקטיביות והפריון שלהם. המעקב אחר העובדים חורג ממעקב אחר זמנים – שעונים ושעונים – למעקב אחר זמנים. תוכנת ניטור פרודוקטיביות לעובדים יכולה לעזור לכם לעקוב אחר תפוקת העובדים כך שהם מייצרים בהתאם לציפיותיכם במהלך שעות העבודה.

למרות שישנם חסרונות במעקב אחר עובדים

ניתן לטפל בהם באמצעות כלי ניטור חזקים כגון Time Doctor. במהלך בדיקת הכלי בבדיקת התוכנה TimeDoctor גילינו שהוא משתמש באפליקציית שולחן עבודה נפרדת למעקב אחר זמן. DeskTime היא אפליקציית זמן ומעקב שיכולה לשמש גם כפתרון לניטור עובדים ולניטור זרימת העבודה. משם תוכלו ליצור פרויקטים ומשימות עם Time doctor ולהגדיר את האינטגרציה כך שתוכלו לעקוב אחר זמן במערכת שלכם באופן דומה לכלי ניהול הפרויקטים המשמשים כיום.

בסך הכל, התפקיד העיקרי של Time Time, כשמו כן הוא, הוא לעקוב אחר זמן להגדלת תפוקת העובדים. אתה יכול להריץ את זה ברקע כדי שהעובדים יוכלו לעקוב באופן ידני אחר הזמן שלהם כדי שתוכל לפקח על הפעילות שלהם.

כדי לשמור על הפרודוקטיביות ולהבטיח פעולה חלקה, על חברות להיות בעלות סוג של מערכת ניטור עובדים בכל שעות היום והלילה.

כדי לראות עוד מידע אודות מעקב עובדים עם Time Doctor נא לגלוש לאתר fillva.com

לעוד פרטים נוספים אודות מנשה בטיטו ומעקב עובדים עם Time Doctor כדאי לבדוק ב- menashe.org.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *