קריירה בשוקי ההון היא גם אחת מאותן זירות המציעות אפשרויות כדאיות רבות, וקורס זה לא רק יעזור לך להבין טוב יותר את השווקים הפיננסיים ואת יסודותיהם, אלא גם יעזור לך ללמוד מיומנויות מעשיות. זה לא רק מכין אותך להזדמנויות הטובות ביותר בשוקי ההון, אלא גם מספק לך תובנה מקיפה למה שמוכר בעולם הפיננסי, ניהול פיננסי, בנקאות השקעות וניהול השקעות.

על ידי סיום קורס זה

הצופים יוכלו להבין את תפקידם של שוקי ההון בכלכלה ולהסביר מדוע משתתפים חוסכים, עסקים, ממשלות ויזמים. התיאוריה והפרקטיקה יתמקדו באופי המשולב של שוקי ההון, כולל הערכת שווי, היוון והעברת אינטרסים עסקיים. נדון בפונקציות של שוקי ההון, כולל גיוס הון למסחר והשקעה, מסחר בבורסות ומסחר בשווקים ומחוצה להם. קורס זה ידגיש נושאים שמשתתפי שוק ההון מבקשים לפתור ואפשר להשתמש בהם בקריירה שלאחר וורטון כדי להעריך חדשנות בשוק העתידי. פיתוח ידע מעשי בשוקי ההון יעזור לך כשאתה לא במשרד להשלים את הניתוח של העולם האמיתי.

ישנם שיעורי פיננסיים ושוק הון רבים ברשת המקוונים המתאימים ללוח הזמנים העמוס שלך. בית הספר לעסקים של וורטון מציע מספר קורסים, שרבים מהם מוצעים ברשת.

לדוגמא

אם אתה מתחיל, אתה יכול לבחור באחד מהקורסים הרבים המוצעים ברשת, כגון קורס שוק ההון. כמה מכללות ואוניברסיטאות מציעות גם למידה מרחוק, כאשר תוכנית MBA שוקי הון פופולרית מאוד בקרב סטודנטים. קורס MBA שוקי הון אידיאלי לסטודנטים שיש להם אינטרס חזק בניהול הון ומימון. סטודנטים המעוניינים במימון הון וניהול רוצים להמשיך בתואר שני במנהל עסקים באמצעות קורס שוק ההון, וזו הזדמנות נהדרת עבורם.

אם סטודנטים יצליחו לעשות קריירה בשוק המניות, תהיה להם צמיחה מצוינת. אפשרויות העבודה בשוק ההון של MBA הן מאתגרות מאוד, אך סטודנטים יכולים לבנות את הקריירה שלהם באמצעות קורס MBA בשוק ההון.

בתחילת הקריירה שלך, ייתכן שלא תרצה להיאלץ להתמקד בשוק המניות או בכל תחום עסקי אחר כגון בנקאות השקעות. הבן שקשה לשמצה לצאת מהמצב הזה, ותצטרך לעשות זאת בעצמך.

סמינר שוקי הון זה

הוא דרך קלה לרכוש את היסודות בתחום זה שיעודד את התחלתכם. זהו קורס למתחילים המסייע לך להבין את הרעיונות והשיטות לניתוח השוק הפיננסי. תוכלו להיכנס לקורס עם ידע בסיסי במימון, אך עליכם להבין מושגים עמוקים אודות השווקים הפיננסיים והתנהגותם על מנת להבין אותם.

שוקי הון הם המקומות בהם מועברים חסכונות והשקעות מספקים לאלה הזקוקים להם

זהו מקום בו חיסכון או השקעות מנותבים לספקים שיש להם הון ולספקים שאינם זקוקים להון. היתרון של הבנה נכונה של שוקי ההון הוא שניתן להחיל את הידע הזה על ממשלות המגייסות הון בשוקי ההון, על חברות המחליפות ניירות ערך באותם שווקים ועל אנשים הסוחרים בהם.

תתפלאו לגלות שחלק מהשווקים החשובים הללו כלל אינם זמינים עבורכם

שוקי ההון מורכבים משוק ראשוני בו מונפקות ונמכרות ניירות ערך חדשים ושוק משני בו ניירות ערך שהונפקו כבר נסחרים עם משקיעים. דוגמאות לשוק זה הן השווקים בניו יורק, לונדון והונג קונג. בין השחקנים העיקריים שקונים בשוק ההון נמנים בנקים, חברות ביטוח, מוסדות פיננסיים, סוכנויות ממשלתיות, חברות ואנשים פרטיים. במילים פשוטות, שוק הון הוא שוק להשקעת כסף בתמורה למניות או לאג"ח. שוקי הון הם השווקים שבהם מונפקות, נמכרות או קונות מניות – ניירות ערך מבוטחים כגון מניות, אגרות חוב וניירות ערך אחרים. הון פיננסי גויס באמצעות מכירת אגרות חוב, כלומר הלוואות שהחברה תפרע במועד מאוחר יותר עם ריבית, ונמכר הון פיננסי או הון עצמי. ישנן שתי דרכים לגיוס הון חדש: (1) על ידי הנפקה ומכירה של מניות או אגרות חוב על שוקי ההון הראשוניים של המשקיעים, ו- (2) על ידי שווקים משניים, בהם סוחרים ומשקיעים קונים ומוכרים ניירות ערך ומקבלים הון חדש זה מזה. בשוק הראשוני, הון פיננסי (כלומר מניות ואג"ח) מגויס על ידי מכירת מניות בחברה בה נמכרות מניות בבורסות לצורך בעלות חלקית על אותו עסק; או (3) בשוק המשני (למשל אג"ח), ב שווקים בהם מונפקים ו / או קונים מניות חדשות או ניירות ערך אחרים המונפקים על ידי משקיעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *