ירידה בחשק המיני. אובדן הליבידו או החשק המיני הם בעיה נפוצה הפוגעת במספר רב של אנשים בארה"ב ובאזורים אחרים בעולם. למרות שרק אחוז קטן מהאוכלוסייה שלנו יכול להיות מושפע, יש הרבה יותר מאיתנו וזה יכול להשפיע משמעותית עלינו. ישנם סוגים שונים של ליבידו מופחת, כמו חוסר עניין במין, תשוקה מינית, חשק למין ועוררות מינית. הליבידו (המכונה גם דחף מיני) יכול להיות מושפע באופן משמעותי ממגוון גורמים כמו גיל, מין, קבוצת גיל, חינוך מיני, מצב משפחתי, פעילות גופנית, תזונה ואורח חיים.

הפרעות D שאינן קשורות לתפקוד מיני יכולות להשפיע גם על החשק המיני, כמו חרדה, דיכאון, הפרעת חרדה, הפרעה טורדנית כפייתית והפרעה דו קוטבית. ליבידו נמוך יכול לתרום למגוון בעיות בריאות, החל ממחלות לב וסוכרת וכלה בסרטן והשמנת יתר. בעיות אלה יכולות ללבוש צורות שונות, כולל ירידה בחשק המיני וחוסר היכולת להשיג זקפה ואורגזמה.

סיבה זו נקראת יחסי מינון-תגובה והיא דומה לזו המתרחשת אצל אנשים רבים עם הפרעה בתפקוד המיני.

אם בעיות זוגיות הן הגורם לירידה בחשק המיני, הן חייבות להיות ארוכות במקצת – ובוודאי שקדמו לה או קדמו לה. אותו סוג של סכסוך זוגי יכול להיגרם על ידי מחסור בחשק המיני או רמות נמוכות של טסטוסטרון, גם אם הבעיה הפסיכולוגית מאובחנת על ידי הרופא כגורם לחוסר הליבידו. התחשבות בגורמים אלה נחוצה על מנת להבין את הצד בחשק המיני.

אם אתה מודאג מהליבידו שלך ומוטרד מירידה ביצר המיני וזה משפיע על מערכת היחסים שלך, ודא שאתה רואה את ה- IP שלך כדי לדון בנושא הבסיסי. נשים אשר מוטרדות או מודאגות מרמות נמוכות של סקסיזם צריכות לדבר עם הרופא שלהן.

ניתן לפתור את רוב בעיות הליבידו באמצעות תרופות, אך אין תיקונים מהירים, אפילו לא בטיפולים שאושרו לאחרונה כגון תרופות נוגדות דיכאון. אם Nemec שללה גורמים אחרים לליבידו נמוך, היא ממליצה לנסות תרופות נוגדות דיכאון שונות במינון מופחת. זה עשוי להועיל גם לחולים עם הפרעות שטופלו בעבר בחשק המיני להתחיל בתרופה שנתמכה בניסויים קליניים כלא הייתה השפעה מועטה או לא על הליבידו.

אם אתה חווה באופן קבוע חשק מיני נמוך ודונאט יודע מדוע, אנו בוחנים כיצד להגביר את החשק המיני שלך. החדשות הטובות הן שיש סיכוי טוב שאנשי מקצוע רפואיים רבים יודעים כיום הרבה יותר על חיזוק הליבידו בכדי לעזור ליצר מיני ולסיפוק מיני. אם ידוע לך על מחקר כלשהו בנושא הגורמים לדחף מיני נמוך או לבעיות בריאות מיניות אחרות, בדוק כמה רעיונות טובים יותר כיצד נוכל לעזור לך לפתוח את הרעיונות החשק המיני כיצד להגביר את ה- Drive שלך ולשפר את הבריאות המינית הכללית שלך. המשך לקרוא אם יש לך חשק מיני נמוך באופן קבוע או שאתה מכיר מישהו עם היסטוריה של בעיות מיניות כגון לחץ דם גבוה או כולסטרול גבוה, ולמד על הסוגים השונים של מחלות ומצבים המשפיעים על בעלי החיים הנשים וכיצד הם יכולים להשפיע על חיי המין של נשים. .

למעשה, מחקרים מראים קשר בין ירידה בחשק המיני לתדירות מופחתת של יחסי מין ודיכאון. מאמר זה מתמקד בקשר בין דחף מיני נמוך לבין סיכון מוגבר לדיכאון, ובעובדה כי חשק מיני מופחת קשור לדיכאון והשמנה. אחד הגורמים העיקריים לירידה בחשק המיני בקרב גברים ונשים בארצות הברית הוא השמנת יתר, אשר קשורה למספר תופעות בריאותיות שליליות.

נשים בגיל המעבר ולאחר גיל המעבר חוות ירידה בחשק המיני, באורגזמה ובתדירות הלואי. למרות שלא קשורה ישירות לגיל המעבר, ירידות הקשורות לגיל בטסטוסטרון יכולות גם להפחית את החשק, מכיוון שרמות ההורמונים ממלאות תפקיד חשוב בהתפתחות החשק המיני אצל גברים ונשים בכלל. רמות אסטרוגן נמוכות אינן הגורמים היחידים לירידה בחשק המיני; ישנם גורמים רבים אחרים שיכולים להשפיע על עניין האישה בפעילות מינית לאחר גיל המעבר.

אם אתה בדיכאון, חשוב לדון עם הרופא שלך בחשק המיני שלך וכיצד התרופות שלך יכולות להשפיע על הדחף המיני שלך. הדבר הטוב הוא שיש דרכים לאזן את ההורמונים האלה ולגרום להם לעבוד בשבילך בחיי המין שלך כאשר ההורמונים שלך נמוכים בגלל הליבידו שלך.

אמנם תפקוד לקוי של זיקפה וליבידו אינו מתואם ישירות, אך הם נוטים להשפיע זה על זה, כאשר בעיות ED בדרך כלל מובילות לירידה ביכולת לעסוק בפעילות מינית או להניע אותה עם בן / בת זוג או אחרת. יתכן שיש ירידה זמנית בחשק המיני, אך העלייה או הירידה בחשק המיני הסטטי עשויה להיות כתוצאה ממנת יתר של חומר משתנה כגון תרופות נוגדות דיכאון, הורמונים או הורמונים בדם. יש מטופלים שמתקשים לדון בירידה בליבידה, וייתכן שיהיה להם קשה במיוחד להכיר בכך.

ירידה בחשק המיני
ירידה בחשק המיני צילום Pixbay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *