חום הגוף פשוט לא מנתק אותו כשמזג האוויר יגיע בשנות העשרים, אז אתה צריך תנורי אוהל מיוחדים כדי לשמור על הנוח של האורחים וליהנות. להלן מספר הצעות כיצד למנוע מאירוע אוהל החורף שלך להפוך למגרד קרח.

אתה זקוק לחימום אוהל מיוחד

כדי לשמור על נוחות האורחים במהלך אירוע החורף שלך בחוץ. התהליך כולל בחירת הגודל והסוג הנכון של החימום לאוהל שלך, ללא קשר אם הוא מונע על ידי פרופאן (תזדקק לפרופן כדי לתדלק אותו). זה תלוי בגודל האוהל המושכר ובטמפרטורת האוהל.

כדי למנוע מהאורחים שלך לקבל רגליים קרות יותר, אתה צריך רצפה כדי לשמור על האוהל שלך מבודד. אתה צריך גם להיזהר מכיוון שחוסר כיוונון עדין של מערכת החימום שלך עלול להוביל לבזבוז אנרגיה ולחום לא מספיק. אם תגדיר מערכת חימום מאולתרת, לאורחים שלך יהיה קר.

על מנת לערוך אירוע חוצות נעים בעונה זו של השנה, אתם זקוקים למעין השכרת חימום חיצוני. כאשר קובעים איזה סוג חימום עליכם להשתמש לאירוע שלכם, יש לקחת בחשבון כמה גורמים.

כדי למנוע טמפרטורות קרות ומבטים קרים של האורחים, הודיעו לעצמכם על תנורי חימום לאירועים. ישנם סוגים רבים של תנורי חוצות המאפשרים לך לשמור על חום הטמפרטורה ולשמח את האורחים.
למידע נוסף בתחום של חימום אירוע בחורף והשכרת פטריות חימום מומלץ לבקר ב- idans.co.il

ישנן מספר אפשרויות השכרה לחימום חיצוני שיכולות להתאים לאירוע שלך

מערכות HVAC אנכיות הן בחירה טובה כשמדובר בתנורי חיסכון במקום לאירועים בפנים ובחוץ. תנורי אירועים חיצוניים רב-תכליתיים מספקים פונקציות חימום אמינות לאוהל ולאירוע שלכם.

תנורי חיסכון במקום לאירועי חוץ סגורים הם בעלי עיצוב קומפקטי שהופך אותם לאידיאלים להתקנה בחללים סגורים

כמה תנורי חימום מיני מושלמים להתקנה מתחת לאוהל קטן במרפסת או לאירועים מקורה. תנורי חימום אלה יושבים על מיכל פרופאן ומאפשרים לך להסתובב בכל עת מבלי להוות בעיה.

יתרון נוסף של השכרת אוהלים

הוא שיש לנו מגוון תנורי חימום כדי לוודא שנוח לכם ולאורחים בלילה. תנורי חימום מתאימים ביותר לשימוש חיצוני, אך תוכלו להשתמש בהם גם באוהל החיצוני שלכם למסיבות. כשמשתמשים בתנורי פטיו יש לוודא שצידי האוהל והגג פנויים כדי שהמרקיזה לא תישרף.

אם התחזית צופה את הסיכוי הקטן ביותר לגשם או שלג ביום האירוע החיצוני שלך

התכונן על ידי אוהל קופץ נייד לכיסוי האורחים שלך. אתה לא רוצה לדאוג שהאוהל שלך יתמוטט או יתמוטט, לא משנה מה מזג האוויר. אל דאגה שיש לנו את הציוד הנכון כדי לשמור על בטיחותך ואת האורחים שלך.

אם אתם עורכים אירוע חגיגי או מסיבה, אתם עלולים להרגיש מוגבלים מחגיגות פנים כיוון שאינכם יכולים להיות בשום מקום. השכרת מרקיזות מציעה מספר אפשרויות להתאים אירועי חורף ולספק מקום שימושי לכל הנוכחים להרגיש בנוח.

חימום האוהל הוא הכרח כשמתכננים אירוע חברתי במזג אוויר קר. המרקיזה שולטת בציוד הדרוש להשגת מטרה זו. תלוי במדינה בה אתה גר, אתה יכול להשתמש במרקיזה כל השנה.

ספר לנו כיצד ואנחנו נדאג שתקבל את כל מה שאתה צריך

כדי לחמם את האוהל שלך לאירוע שלך. תזדקק לחימום גז פרופאן לאוהל החורף הגדול שלך מכיוון שהוא פועל להקל על האורחים ולהרחיק אותם מהדרך. אוהל חורף טוב זקוק לחימום פרופאן טוב וגיבוי בכדי לשמור על הכל.

תנורי חימום לאירועים בחיק הטבע הם רק חלק מהאפשרויות הרבות הזמינות לאוויר נייד

תוכלו למצוא תנורי חימום פרופניים וחשמליים זמינים, תצוגות שולחן ניידות תלויות מהתקרה ותושבות קיר. לתנורי לד על השולחן ולאוויר נייד יותר יש מבחר רחב המאפשר לכם למצוא את הפיתרון האידיאלי לאירוע שלכם.

תנורי חימום חשמליים נוטים לחמם אזורים מסוימים ולהשאיר אחרים קרים

ואילו תנורי חימום מופעלים בעקיפין מספקים זרימה יציבה ויציבה של אוויר חם המגיע לכל חדר. בחורף זה יכול להיות לילה קר במיאמי, אז אתה צריך חימום פטיו באזור כדי לחמם את המבקרים ולהירגע. השכרת תנורי פטיו מבטיחה כי האורחים שלכם יישארו בנוחים כאשר חוגגים ערב חורפי או אירוע במיאמי.

ניתן לשלב בין מערכות מערכת עם תרמוסטטים לחדרים מרוחקים המוצבים באוהלים כדי לעזור למארגנים לשמור על טמפרטורת חדר נוחה ומדויקת מבלי להשאיר את החימום דולק כדי למנוע רעש וריח.

במקום להפעיל את החימום מהמרתף

ניתן לחבר מפזר לחימום החיצוני שהתקנתם במרקיזה שלכם, כך שתוכלו לחמם את המרקיזה מבלי לאבד את הפנים הפונקציונלי. המפזר מוסתר בקירות הצדדיים של האוהלים, כך שהחימום יכול להישאר במשאבת החום. אתה יכול גם להשתמש בצינורות חלוקה כדי לחבר את התנור ישירות למפזר, וליצור מרחק רב יותר בין התנור לקירות הצדדיים של האוהל שלך.

ניתן לשכור ולהעביר גנרטורים אל המקום וממנו. גודל המחמם קובע את גודל טמפרטורת האוהל הרגילה. בחירת גודל החימום הנכון מומלצת על ידי ספק האוהל המסחרי, אך החישובים חורגים מחישוב הגודל.

מצאנו מאמר מועיל זה על פרופילי ניהול שכירות ושיטות מתאימות לחימום אוהלים

לאחר שהגדרת את מערכת החימום שלך, קיימות מספר שיטות להתאמת טמפרטורה. וודא כי החימום שתבחר תואם את תקני ANSI בארה"ב וקנדה ומגיע מרשות מוסמכת כגון CSA. בין אם אתם מתכוננים לחתונת סתיו יפה, לחדר ליל כל הקדושים מפחיד בחצר האחורית או למשחק חגיגי של חג ההודיה, מסיבת אוהל ישיר יכולה לעזור לכם למצוא את הציוד הדרוש לחימום המשפחה והחברים. ניווט בסוגים השונים של אוהלי המסיבות, תנורי החימום, האוהלים וקירות הצד יכול להיות מבלבל. המומחים שלנו יעזרו לכם למצוא את אוהל המסיבות, התנור, האוהל או הקיר הצדדי המושלם עבור הציוד והצרכים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *