זקפה חלשה היא בעיה המוכרת לגברים רבים, כך שאתה לא לבד. וככל שהשנים חולפות כך הסיכוי שתהיה זקפה חלשה באופן זמני או קבוע עולה. יחד עם זאת, לא מדובר בגזירת גורל ובמקרים רבים יש מה לעשות בנושא. במאמר הבא נתאר מספר אמצעים שיכולים לסייע לך.

הטיפולים הטבעיים לזקפה חלשה

אין אונות זוכה להתייחסות רבה בעולם האלטרנטיבי והטבעי, ולעיתים האמצעים המוצעים יכולים לסייע לבעיה של שפיכה מוקדמת או שפיכה מהירה, הנלווית לזקפה החלשה. כך למשל, ניתן לפנות באופן פרטי או דרך הביטוחים המשלימים של קופות החולים לטיפול באמצעות גלי הלם המרחיב את כלי הדם בפין ומחזק את הזקפה, ללא תופעות לוואי או נזקים בריאותיים, וישנן עדויות שגם דיקור סיני יכול להועיל. עם זאת, יש לומר בכנות כי לא כל הגברים באמת משיגים את התוצאות המבוקשות עם טיפולים אלו.

אפשרות נוספת היא לצרוך תוספים טבעיים המכילים מספר סוגים של צמחי מרפא, אשר לכל  אחד מהם יש תרומה מסוימת לחיזוק הזקפה, להעלאת רמת האנרגיה המינית, להגברת זרימת הדם אל הפין, להגברת רמות הטסטוסטרון, ולחיזוק ההנאה המינית והחשק, ולהפחתת סטרס. עם זאת, ראוי להדגיש כי לא כל התוספים בשוק באמת מובילים לתוצאות המבוקשות, ויש לבדוק היטב מי עומד מאחוריהם, מהם מרכיביהם והאם האם מתאימים עבור זקפה חלשה או בתור טיפול בשפיכה מוקדמת.

מעבר לכך, אל תוך הקטגוריה שנקראת "טיפול טבעי" אפשר להכניס את כל מה שקשור לאורחות החיים שלך. הכוונה היא לביצוע פעילות גופנית סדירה, להימנעות או לפחות הפחתת עישון, להימנעות מצריכה מוגזמת של אלכוהול, לשמירה על תזונה בריאה, להפחתת רמות המתח בחיים וכדומה. בנוסף, אם מבחינתך שיחה כנה עם בת הזוג היא בגדר "טיפול טבעי", ייתכן מאוד שתמצא שהיא מאוד מועילה. בשיחה פתוחה שכזו אתה עשוי ללמוד כי הזקפה שלך היא לא לב העניין מבחינתה, שהציפיות שלה שונות משלך, ושיש הרבה דרכים אחרות ליהנות במיטה.

מה מציעה לך הרפואה הקונבנציונאלית?

הרפואה הרגילה מציעה גם היא כמה התערבויות לזקפה חלשה. ראשית, קיימות כמובן התרופות המוכרות על בסיס הויאגרה, המחזקות את הישארות הדם הזורם לפין ומכאן את הזקפה. יש לציין כי תרופות אלו כרוכות במרשם רופא ולעיתים יש להן תופעות לוואי. בנוסף, בהתאם לאבחון וייעוץ רופא ישנם טיפולים כמו זריקות ומשחות, הפסקה או שינוי המינון של תרופות העלולות לפגוע בזקפה, ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *