קרדיט תמונה unlimphotos.com

טיפולים רבים היום בעולם הרפואה הם טיפולים מתקדמים, טכנולוגיים ויעילים ביותר. ניתן לראות את השינוי המהותי שנוצר בטיפולים רבים במגוון תחומים – טיפולי השיניים, טיפולי האורתופדיה, טיפולי הפיזיותרפיה ועוד. היום, גם אם מדובר על נושא שמקבל קצת פחות מקום בשיח הציבורי, גם תחום פיזיותרפיה רצפת אגן הוא תחום שנהנה מטיפולים מתקדמים ביותר, עם מכשיר לחיזוק רצפת האגן שעושה שינוי של ממש בחייהם של אנשים רבים. מתמודדים עם בריחת שתן? יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת ולהכיר, כשמכשיר לחיזוק רצפת האגן הוא בהחלט אחד מהם.

בריחת שתן ומכשיר לחיזוק רצפת האגן – מה הקשר בעצם?

בריחת שתן היא אחת מהבעיות הכי פחות מדוברות בשיח הציבורי, גם בארץ בפרט וגם בעולם בכלל. מדובר על בעיה שגורמת להרבה מבוכה ובושה בקרב אנשים רבים, ולכן הם לא רק שלא מדברים עליה, אלא גם נמנעים מלפתור אותה בדרך יעילה שתוביל אותם לתוצאות לטווח הארוך.

לעומת זאת, עולם הרפואה מודע לכך שבריחת שתן היא מצב שאיתו מתמודדים אחוזים רבים ביותר מהאוכלוסיה, ומכאן נולד מכשיר לחיזוק רצפת האגן שמשנה את כל התמונה. המכשיר נועד לקחת את שרירי רצפת האגן ולחזק אותם בצורה משמעותית, כך שהם יוכלו לחזור ולמלא את תפקידם בתור השולטים על הסוגרים. באופן הזה, ניתן לקבל תוצאות מצוינות שיחזיקו מעמד לטווח הארוך, וימנעו מצבים של בריחת שתן.

מכשיר לחיזוק רצפת האגן – עדיין לא נפוץ כפי שהייתם מצפים

אם אחוזים רבים כל כך מהאוכלוסיה מתמודדים עם מצבי בריחת שתן, הייתם מצפים שמכשיר לחיזוק רצפת האגן יהיה נגיש וזמין, לא? אז זהו, שממש לא. לצערנו המציאות של היום עדיין לא מאפשרת טיפולים שוטפים, נגישים וזמינים לאוכלוסיה, ורק מקומות ספציפיים מאפשרים קבלה שלהם.

חברת MyDoctor, לדוגמה, היא החברה המובילה ביותר בישראל שמשווקת באופן בלעדי את ה-eChair – כיסא אלקטרומגנטי לחיזוק רצפת האגן. אצל חברת MyDoctor תוכלו למצוא תורים זמינים, ייעוץ מטעם פיזיותרפיסטית רצפת אגן, תיאום סדרת מפגשים בצורה קלה ופשוטה, ובסופו של דבר גם את התוצאות שלהן ייחלתם במשך כל כך הרבה זמן.

מפסיקים להתמהמה ומתחילים לטפל

צרו קשר עוד היום עם חברת MyDoctor כדי להנות מסדרת טיפולים על מכשיר לחיזוק רצפת האגן מסוג eChair. מדובר על המכשיר המתקדם ביותר בעולם, ותוך ששה מפגשים בלבד שכל אחד מהם אורך כ-28 דק' תוכלו להחזיר לעצמכם את השליטה בסוגרים, ולהימנע מבריחת שתן. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *